aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
Znajdź nas na    
Terminy ferii:  ferie 2025, ferie 2026
Artykuł sponsorowany

W jaki sposób studia z digital marketingu przygotują Cię do przyszłej pracy?

Dział: edukacja

Trudno dziś wyobrazić sobie jakąkolwiek strategię biznesową bez cyfrowego marketingu. Firmy, które nie chcą „wypaść z obiegu”, muszą uwzględniać go we wszystkich swoich działaniach. Właśnie z tego powodu stał się on kluczowym narzędziem biznesowym, a specjaliści w tej dziedzinie są mocno poszukiwani. Jeśli chciałbyś być jednym z nich i jeśli wybór swojej przyszłości zawodowej masz dopiero przed sobą, koniecznie sprawdź, co mogą dać Ci studia z digital marketingu na Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie.

W jaki sposób digital marketing przygotuje Cię do zawodowej kariery? Jakie umiejętności zdobędziesz na studiach z digital marketingu?

Jak wszystkie studia na UTH, tak i te z digital marketingu nie opierają się wyłącznie na nauce teorii. Ich rdzeniem i największym wyróżnikiem jest intensywne przygotowanie praktyczne, które pozwoli Ci zdobyć umiejętności niezbędne do pracy w branży marketingu cyfrowego. Program tych studiów został tak zaprojektowany, abyś zdobył wiedzę z zakresu:

  • podstawowych narzędzi marketingowych,
  • zaawansowanych technik wykorzystywanych w internecie (SEO, SEM, analizy danych),
  • marketingu w mediach społecznościowych.

Studenci kierunku Social media & digital marketing na UTH w Warszawie uczą się:

  • jak skutecznie budować i realizować strategie marketingowe,
  • jak optymalizować strony internetowe pod kątem wyszukiwarek,
  • jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe,
  • jak analizować dane z różnych źródeł.

Do tego dochodzą kursy związane z content marketingiem, influencer marketingiem czy zarządzaniem kampaniami reklamowymi online. Wszystko to razem sprawia, że jako absolwent UTH będziesz gotowy do pracy w różnych branżach i sektorach, posiadając w pełni opanowane następujące umiejętności:

  • SEO i SEM,
  • content marketing,
  • social media marketing,
  • analiza danych i Google Analytics,
  • email marketing.

Studenci kierunku Social media & digital marketing uczą się także, jak wykorzystywać najnowsze technologie, takie jak sztuczna inteligencja, automatyzacja marketingu czy chatboty, w coraz większym stopniu wpływające na sposób prowadzenia działań marketingowych.

Studia z marketingu cyfrowego a rynek pracy. Jaka praca czeka na Ciebie po studiach z digital marketingu?

Efekt cyfryzacji dotknął już praktycznie wszystkie aspekty naszego życia. Widać to również na polskim rynku pracy. W miarę przenoszenia firm do internetu, rośnie również zapotrzebowanie na specjalistów potrafiących zająć się obsługą marketingu cyfrowego. Z tego też powodu absolwenci studiów z digital marketingu na UTH mogą liczyć na szerokie możliwości zawodowe w różnych sektorach gospodarki.

Badania pokazują, że digital marketing jest jednym z najszybciej rozwijających się obszarów na rynku pracy. Firmy potrzebują wykwalifikowanych specjalistów będących w stanie dostosować ich strategie marketingowe do wymagań rynku online. Dzięki solidnemu przygotowaniu, jako absolwent kierunku Social media i digital marketing na Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie, będziesz w pełni gotowy, by sprostać tym wyzwaniom. Czekają na Ciebie miejsca pracy w wielu branżach, takich jak:

  • marketing internetowy,
  • reklama i PR,
  • e-commerce,
  • media i obsługujące je domy mediowe,
  • tworzenie oprogramowania i usług internetowych.

Dzięki wszechstronności zdobytej podczas studiów, będziesz mógł pełnić rozmaite role dostosowane do Twojego wykształcenia i preferencji. Będziesz mógł zostać specjalistą w konkretnej dziedzinie lub menedżerem. Zawody po studiach z digital marketingu, które czekają na absolwentów UTH, to:

  • Social Media Manager – w tej roli będziesz odpowiedzialny za zarządzanie profilami firm w mediach społecznościowych, za tworzenie treści, prowadzenie kampanii i budowanie zaangażowania wśród użytkowników;
  • Content Manager/Content Strategist – to osoba zajmująca się tworzeniem i zarządzaniem treściami marketingowymi, przyciągającymi uwagę potencjalnych klientów i budującymi wizerunek marki;
  • SEO/SEM Specialist – możesz też być ekspertem dbającym o optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, a także prowadzącym płatne kampanie reklamowe (Google Ads) zwiększające widoczność marki w internecie;
  • E-commerce Manager – w tej funkcji będziesz odpowiedzialny za zarządzanie sklepami internetowymi, strategię sprzedaży online oraz za optymalizację procesów zakupowych w sieci.

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w digital marketingu, zacznij od sprawdzenia oferty studiów na kierunku Social Media i Digital Marketing na Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie. Sprawdź, co mamy Ci do zaoferowania i zaplanuj swoją przyszłość zawodową w tej ekscytującej branży: Studia z Digital Marketingu na UTH – Oferta studiów.

Pamiętaj, że digital marketing to przyszłość biznesu. Wybierając odpowiednie studia, zapewniasz sobie prostą drogę do sukcesu w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Dzięki studiom na UTH z digital marketingu, będziesz gotowy na wszystkie wyzwania czekające Cię na rynku pracy.


opublikowano: 2025-03-14
Komentarze
Polityka Prywatności