Babcia ma dowód, młody ma głos!
Wybiorą własną listę wyborczą, przygotują program i sami poprowadzą kampanię swojego komitetu. Na końcu zmierzą się w z prawdziwymi komitetami wyborczymi i w głosowaniu wskażą kto powinien ich reprezentować w Parlamencie Europejskim.
Nie trzeba być pełnoletnim, by wziąć udział eurowyborach zorganizowanych przez Epuls.pl – największy w Polsce portal społecznościowy dla młodzieży.
Właśnie trwa wielka akcja tworzenia się wirtualnego komitetu E.P.U.L.S (Europejskie Porozumienie Użytkowników Lubiących Społeczności) z listą kandydatów wybieranych przez młodzież. Ale to tylko początek wyborczej batalii. Pikanterii i rozmachu sprawie dodaje fakt, że do udziału w zabawie serwis zaprosił także wszystkie startujące w wyborach 7 czerwca komitety wyborcze. Każdy z komitetów posiada swój profil oraz może wykorzystać narzędzia, jakimi dysponuje serwis społecznościowy, do prowadzenia swojej kampanii. Finał nastąpi 1 czerwca, kiedy odbędzie się wirtualne głosowanie. Młodzi wyborcy zdecydują, który z komitetów najlepiej reprezentowałby ich interesy.
Akcja ma promować wybory do Parlamentu Europejskiego, a jednocześnie przybliżyć młodym ludziom świat polityki oraz mechanizmy demokracji, zachęcając do aktywnego udziału w prawdziwych wyborach w przyszłości.
Więcej informacji:
Epuls.pl to najstarszy i największy w Polsce serwis społecznościowy dla młodzieży. Liczba zarejestrowanych użytkowników przekracza 3 miliony. Według ostatnich badań Megapanel PBI/Gemius (za luty 2009) Epuls.pl odwiedza blisko 960 000 użytkowników. Marka należy do firmy Pixelate Ventures, mającej w swoim portfolio także serwisy Stylio.pl i Story.pl. W październiku ubiegłego roku firma Pixelate Ventures została kupiona przez wydawnictwo G+J Polska, będące częścią grupy Gruner+Jahr - największego wydawcy magazynów w Europie.
ostatnia zmiana: 2009-05-25