Wielkie emocje, niepowtarzalne przeżycia, mecz na jednym z największych stadionów na świecie, najlepsi piłkarze „na wyciągnięcie ręki” i spotkanie z... Jerzym Dudkiem – takie atrakcje czekały na piłkarzy ze Szkoły Podstawowej nr 37 z Białegostoku oraz Gimnazjum nr 3 z Poznania, którzy w nagrodę za zwycięstwo w Turnieju Coca-Cola Cup 2007 odbyli niesamowitą podróż do stolicy Hiszpanii - Madrytu.
Piłkarze SP 37 z Białegostoku oraz Gimnazjum 3 z Poznania to zwycięzcy IX edycji Turnieju Coca-Cola Cup 2007. O tym, że w nagrodę za zwycięstwo pojadą na mecz Realu Madryt zdecydował Finał Krajowy Coca-Cola Cup 2007, który odbył się 20 czerwca na stadionie Agrykoli w Warszawie. Zwycięskie zespoły z Białegostoku i Poznania okazały się najlepszymi zespołami w Polsce spośród rekordowej liczby 4853 drużyn zgłoszonych do tegorocznej edycji Turnieju Coca-Cola Cup.
W nagrodę zwycięskie zespoły otrzymały sprzęt sportowy i elektroniczny, ale największą nagrodą, jak co roku, był wyjazd na mecz znanej drużyny czołowej ligi europejskiej. Tym razem młodzi piłkarze wyjechali do Madrytu, by z bliska zobaczyć najlepszych piłkarzy Realu Madryt z Jerzym Dudkiem na czele.
Podróż odbyła się w dniach 27-29 października 2007 roku. Już w samolocie czuć było duże emocje, tym bardziej, że od pierwszego gwizdka na Santiago Bernabeu młodych piłkarzy
z Polski dzieliły zaledwie 24 godziny.
Pierwszego dnia pobytu w Madrycie (27.10) uczniowie z Białegostoku oraz Poznania odbyli prawdziwą podróż w przeszłość. Z zapartym tchem utalentowani chłopcy z Polski podziwiali puchary, zdjęcia, nagrania video i pamiątki związane z Realem Madryt. Było to możliwe dzięki wizycie w Muzeum Realu, które na każdym odwiedzającym robi ogromne wrażenie. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się pamiątki związane z Jerzym Dudkiem – zdjęcia, koszulki i rękawice bramkarskie.
Jednak największe emocje czekały na młodych piłkarzy drugiego dnia pobytu w stolicy Hiszpanii. W sobotni poranek (28.10) uczniowie z Białegostoku oraz Poznania poznali zabytki Madrytu i bogatą historię Hiszpanii. Odwiedzili m.in. Pałac Królewski usytuowany w samym sercu miasta.
Po południu w sobotę, zwycięzcy Coca-Cola Cup 2007 udali się na mecz pomiędzy Realem Madryt a Deportivo La Coruna. Już podczas treningu, młodzi piłkarze z Polski dali o sobie znać. Gdy na boisku pojawił się Jerzy Dudek zaczęli skandować: „Jurek Dudek!”, czym zwrócili na siebie uwagę pozostałych graczy Realu oraz tysięcy kibiców. Jerzy Dudek podbiegł do trybuny i pomachał do kibiców z Polski. Radość była tym większa, że zwycięzcy Coca-Cola Cup siedzieli w pierwszych rzędach mając piłkarzy Realu „na wyciągnięcie ręki”.
Mecz rozpoczął się od niespodziewanego gola Deportivo, ale Real Madryt nie dał za wygraną i niesiony dopingiem – również uczestników Coca-Cola Cup - zwyciężył ostatecznie 3:1 nie pozostawiając żadnych złudzeń, jaka drużyna zasługuje na miano lidera hiszpańskiej ligi.
Po meczu, piłkarze z Białegostoku oraz Poznania udali się na kolację i kiedy wydawało się, że dzień pełen wrażeń zakończy się podczas kolacji, restaurację odwiedził... Jerzy Dudek. Reprezentant Polski przyniósł ze sobą koszulki, którymi obdarował szkoły, porozmawiał z uczestnikami Coca-Cola Cup i poradził, co robić by zostać dobrym piłkarzem i grać w profesjonalnym klubie za granicą. Na koniec, Jerzy Dudek rozdał autografy i zrobił sobie niezliczoną liczbę zdjęć z uczestnikami Coca-Cola Cup.
„Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że mogliśmy dać zawodnikom z Białegostoku i Poznania tyle radości. Jesteśmy przekonani, że udział w tak wspaniałym widowisku, jakim był mecz Realu Madryt, to dla nich ważne i pouczające wydarzenie, które dorównuje treningowi z najlepszym trenerem. Zwycięzcy Coca-Cola Cup 2007 nie tylko dopingowali Jurka Dudka i Real Madryt, ale również podpatrywali grę najlepszych piłkarzy na świecie. To cenna
i niezapomniana lekcja futbolu” – powiedziała Iwona Sarachman, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów Zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services.
Organizatorem i pomysłodawcą Turnieju jest Coca-Cola Poland Services. Patronat nad Turniejem objęły Ministerstwo Sportu, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Szkolny Związek Sportowy. Ogólnopolskimi patronami prasowymi są: Bravo Sport oraz Przegląd Sportowy, internetowymi – Sportbiznes.pl, sports.pl oraz naszemiasto.pl. Patronat radiowy sprawuje Program III Polskiego Radia. Prasowymi patronami w poszczególnych województwach zostali: Gazeta Krakowska, Echo Dnia, Super Nowości, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Słowo Polskie/ Gazeta Wrocławska, Gazeta Współczesna, Nowa Trybuna Opolska, Głos Szczeciński, Dziennik Wschodni, Gazeta Pomorska, Gazeta Poznańska/ Głos Wielkopolski, Dziennik Bałtycki, Dziennik Elbląski, Życie Warszawy. Regionalny patronat telewizyjny objęły: TVP3 Kraków, TVP3 Białystok oraz TVP3 Szczecin. Oficjalny serwis internetowy Turnieju Coca-Cola Cup 2007 znajduje się pod adresem: www.cocacolacup.pl. Partnerami Turnieju zostali: JVC oraz Uhlsport.
Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company – właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, który obecny jest w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy obecnych w Polsce znajdują się: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea, napoje kawowe Nescafé Xpress oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska – oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do 500 milionów konsumentów.