Do udziału w konkursie mogą zgłaszać się dzieci, młodzież oraz ludzie młodzi w wieku od 10 do 25 roku życia. Prace konkursowe mogą przybrać dowolną formę od esejów przez rysunki po prezentacje multimedialne. Termin nadsyłania prac upływa 30 czerwca 2006.
Ruszył konkurs związany z Edukacyjną Kampanią Społeczną – Digital Culture. Jego temat to „Co dla mnie znaczy DIGITAL CULTURE?”. Konkurs, podobnie jak Kampania ma na celu popularyzację zaawansowanych technologii wśród ludzi młodych. Więcej informacji o kampanii na stronie www.digitalculture.pl.
Prace konkursowe należy przesyłać na adres Organizatora konkursu oraz Kampanii:
Fundacja COMMITMENT TO EUROPE arts & business
ul. Jasna 24
00 – 054 Warszawa
z dopiskiem: DC - konkurs.
Lub na adres mailowy
dc@digitalculture.pl
w temacie wpisując: DC – konkurs
Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z regulaminem, który jest dostępny na stronie internetowej Kampanii www.digitalculture.pl . Nagrodami w konkursie są odtwarzacze mp3, pamięci przenośne typu pen driver oraz gadżety Digital Culture.
Zwycięzców konkursu wyłoni jury, a ich lista będzie dostępna na stronie internetowej Kampanii www.digitalculture.pl oraz na stronie Fundacji COMMITMENT TO EUROPE arts & business www.cte.org.pl.