ZOSTAŃ AMBASADOREM SZKOLNEJ WYNALAZCZOŚCI 2014 - zdobądź MINI-PATENT Urzędu Patentowego RP
ZOSTAŃ AMBASADOREM SZKOLNEJ WYNALAZCZOŚCI 2014
Celem KONKURSU jest wyróżnienie wynalazków, rozwiązań technicznych, gier planszowych i komputerowych wymyślonych przez dzieci do 13. roku życia, promocja kreatywności, nauka współpracy i orientacji na rozwiązywanie problemów oraz zachęcanie dyrekcji szkół podstawowych do rozwijania i wspierania twórczego myślenia uczniów podczas zajęć szkolnych.W KONKURSIE mogą brać udział dzieci do 13 roku życia.
Warunkiem udziału w KONKURSIE jest przesłanie wraz z Formularzem Zgłoszeniowym wypełnionego i podpisanego Oświadczenia opiekuna prawnego i opiekuna projektu. Wyrażenie zgody na udział w KONKURSIE przez opiekuna prawnego i opiekuna nadzorującego projekt jest równoznaczne z akceptacją zapisów niniejszego Regulaminu i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika przez Organizatorów.
Spośród projektów zakwalifikowanych do etapu II jury wybierze:
1 zwycięski wynalazek bądź rozwiązanie techniczne, którego autor otrzyma nagrodę Urzędu Patentowego RP w wysokości 1000zł brutto oraz tytuł SZKOLNEGO AMBASADORA WYNALAZCZOŚCI 2014,
1 zwycięską grę planszową bądź komputerową, której autor otrzyma nagrodę Urzędu Patentowego RP w wysokości 1000zł brutto oraz tytuł SZKOLNEGO AMBASADORA WYNALAZCZOŚCI 2014,
1 wynalazek bądź rozwiązanie techniczne, które zostanie wyróżnione statuetką Światowej Organizacji Własności Intelektualnej „BEST SCHOOL INVENTOR”,
1 grę planszową bądź komputerową, której autor otrzyma zestaw 3 gier planszowych bądź komputerowych.
Zgłoszenia prac konkursowych:
Projekty konkursowe należy przesyłać na adres:
Polska Akademia Dzieci
ul. Subisława 10
Gdańsk 80-354
z dopiskiem AMBASADOR SZKOLNEJ WYNALAZCZOŚCI 2014
Termin nadsyłania projektów: do 1 kwietnia 2014 (decyduje data stempla pocztowego)
dodane przez anka1232