Skierowany jest do uczniów z
Warszawskich liceów i techników, zainteresowanych tematyką zarządzania i
marketingu i ma on na celu ukazanie młodym ludziom wstępnych informacji
z tych dziedzin oraz m.in. zdradzenie kulis świata reklamy. Podczas
spotkań wystąpi specjalnie dobrana grupa najlepszych wykładowców spośród
Kadry Dydaktycznej WNE SGGW oraz goście specjalni, m.in. Tomasz Kammel
oraz Sławomir Wojtkowski. Spotkania w ramach projektu odbywają się na
Kampusie SGGW i potrwają do 20 marca 2012 roku. Na koniec projektu
zostanie wybrany 1 zwycięzca, który otrzyma od naszych Studentów iPoda i
wiele innych ciekawych nagród.
Odbyły się już 2 spotkania w ramach
Projektu i dotyczyły one szeroko pojętego marketingu oraz reklamy.
Przybyli goście wykazali się ogromną chęcią do współpracy i z
przyjemnością przyjmowali przekazywaną wiedzę. Na zajęciach wystąpili do
tej pory:
- Z ramienia SGGW: prof. dr hab. Edward Majewski z SGGW oraz dr Agnieszka Werenowska,
- jako przedstawiciele firm: Sławomir Wojtkowski oraz Paweł Leśniak,
- oraz przedstawiciele gospodarzy: Szymon Kuc, Piotr Zastawny i Piotr Pietrzak.
Studenci Koła Naukowego Marketerów INSIGHT serdecznie zapraszają na kolejne spotkania:
- 24 lutego, Aula IV, budynek 34 – temat dnia: Zmiany w przedsiębiorstwach,
- 28 lutego, s. 112, budynek 8 – temat dnia: Zarządzanie zespołem,
- 7 marca, s. 112, budynek – temat dnia: Jak być dobrym prezesem,
- 7 marca, Aula II, budynek 37 – Finałowe spotkanie z gościem specjalnym: Panem Tomaszem Kammelem – godzina 13:00!
Więcej informacji o projekcie oraz działalności Koła można znaleźć pod adresami: www.akademia.insightmarketing.eu www.insightmarketing.eu
www.facebook.com/akademiamm