Wyszukany klimat na studia
„Wyszukany klimat na studia” – kampania będąca kontynuacją kampanii społecznej „Nowy Sącz – wypasiony klimat na studia” .
Akcja wspierana przez Empik, Wprost, RMF MAXXX, E-PULS.PL oraz Urząd Miasta Nowy Sącz ma na celu powstrzymanie młodzieży przed wyjazdem na studia zagranicę oraz emigracją, poprzez wskazanie unikatowych walorów polskich uczelni.
Celem organizatorów jest przekonanie młodzieży, że na tle Europy nasze rodzime, nawet pozornie małe ośrodki akademickie dysponują nie gorszymi, jeśli nawet nie lepszymi, warunkami do rozwijania kariery naukowej i zawodowej.
Przez cały sierpień rozdanych zostanie milion ulotek we wszystkich salonach Empik w kraju, które będą zachęcać młodych ludzi do studiowania w Polsce oraz korzystania z bogatej oferty stypendialnej.
Kampania wspierana jest także przez firmę Google, która pragnie wyróżnić młodych ludzi, którzy zaprezentują najciekawsze, innowacyjne projekty realizowane w Internecie poprzez przyznanie stypendiów. „Innowacje w Internecie” - to program stypendialny skierowany do absolwentów szkół ponadgimnazjalnych, którego celem jest wspieranie młodych, ambitnych ludzi pragnących rozpocząć studia w Polsce.
Zgarnij kasę na studia!