Konkurs Młodych Badaczy po raz trzeci
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ogłosiła trzecią edycję Ogólnopolskiego Konkursu Młodych Badaczy na najlepszą pracę magisterską z zakresu badań rynku i opinii publicznej.
Konkurs, który
odbywa się od 2006 roku skierowany jest do studentów socjologii,
psychologii, ekonomii, marketingu i zarządzania oraz matematyki, którzy
piszą prace magisterskie bezpośrednio związane z badaniami opinii i
rynku.
Celem przedsięwzięcia jest promocja branży badawczej,
popularyzacja profesji badacza w środowisku studenckim oraz nawiązanie
kontaktu z najzdolniejszymi studentami zainteresowanymi praktyką i
pracą w instytutach badawczych.
Na autorów najlepszych prac
czekają atrakcyjne nagrody pieniężne (pierwsze miejsce – 5 tys. zł,
drugie – 3 tys. zł, trzecie – 2 tys. zł) oraz staże w renomowanych
instytutach badawczych skupionych w OFBOR.
Poprzednie edycje
konkursu spotkały się z dużym zainteresowaniem środowiska studenckiego.
Ich laureaci nie tylko zdobyli cenne nagrody finansowe, wzięli udział w
Kongresie Badaczy Rynku, ale także znaleźli ciekawą pracę w instytutach
badawczych.
„Świetna sprawa. W trakcie stażu nauczyłam się o
badaniach więcej niż przez kilka lat studiów. Później otrzymałam
propozycję pracy w zespole jakościowym. Drzwi same się otworzyły, a
wystarczyło tylko zaufać swoim umiejętnościom.” - mówi Ewa Hajduk,
jedna z laureatek konkursu, pracująca dziś w agencji badawczej.
Organizatorem Konkursu oraz fundatorem nagród jest Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (www.ofbor.pl).
OFBOR jest stowarzyszeniem skupiającym instytuty badawcze, powołanym w
celu kontroli przestrzegania norm etycznych oraz metodologicznych w
badaniach opinii i rynku, a także działającym na rzecz publicznego
zaufania do badań. Organizacja działa od 1997 roku i skupia 22 wiodące
agencje badawcze.
Szczegóły dotyczące Konkursu, wraz z regulaminem są dostępne na stronie internetowej organizatora: www.ofbor.pl.
ostatnia zmiana: 2016-09-02