Akademia Komunikacji Marketingowej
Z inicjatywy najważniejszych organizacji branżowych na jesieni bieżącego roku rozpoczyna działalność Akademia Komunikacji Marketingowej.
Jej założycielami są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Cel Akademii :
- przygotowanie młodych ludzi, absolwentów liceów, studentów i absolwentów wyższych uczelni, do pracy w branży komunikacji marketingowej,
- przybliżenie im specyfiki działania agencji reklamowych, agencji PR, znaczenia badań rynkowych i marketingu zintegrowanego.
Co wyróżnia tę szkołę spośród innych?
- kładziemy nacisk na przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności,
a nie jedynie „suchej teorii”.
- kadra wykładowców składa się z najlepszych profesjonalistów, od lat pracujących w branży w Polsce jak i zagranicą.
- absolwenci AKM będą mieli zagwarantowaną możliwość odbycia stażu zawodowego w firmach należących do stowarzyszeń tworzących Akademię – SAR, ZFPR, SMB, PTBRiO oraz w mediach.
Poziom pierwszy Akademii Komunikacji Marketingowej to unikalny kurs przeznaczony dla osób chcących rozpocząć pracę w dziedzinie komunikacji marketingowej: absolwentów liceów, studentów lub absolwentów wyższych uczelni, którzy poszukują kontaktu z branżą i chcą zdobyć wiedzę na temat pracy w tym sektorze.
Zajęcia na pierwszym poziomie Akademii:
- trwają rok, rozpoczną się od 15 listopada a zakończą w czerwcu przyszłego roku
- będą się odbywać w weekendy, co 2-3 tygodnie, w Warszawie, w siedzibie SAR, przy ul. Łowickiej 25.
- Zapisy zakończą się 17 października br.
Osobom, które mają doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, Akademia oferuje II poziom, na który składają się specjalistyczne kursy prowadzone przez poszczególne organizacje.
Wszystkie informacje o Akademii Komunikacji Marketingowej są dostępne na www.akm.edu.pl.
ostatnia zmiana: 2008-10-06