"Codziennie odbieramy w Helplinie.org.pl zgłoszenia dotyczące przypadków cyberprzemocy. Wiele z nich to bardzo poważne sytuacje wymagające natychmiastowej interwencji. Dzieci najczęściej proszą o usunięcie wulgarnych, ośmieszających je materiałów z Internetu. Upublicznienie takich treści to dla dziecka ogromny problem.”
Reklamy prasowe i telewizyjne „STOP cyberprzemocy” prezentowane będą na zasadach non-profit dzięki zrozumieniu wagi problemu cyberprzemocy przez liczne media ogólnopolskie oraz lokalne. Udział w kampanii zapowiedziały już następujące stacje telewizyjne: TVN, TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, Kino Polska, Superstacja, TV Puls, Tele 5, 4Fun TV, ZigZap/Typer (Cyfra+), Planete (Cyfra+), oraz większość regionalnych ośrodków TVP.
Dzięki UPC Polska reklamy pojawią się w kanałach CNN, National Geographic, Animal Planet, Discovery Channel, VIVA Polska, Hallmark. Spośród tytułów prasowych udział w kampanii potwierdziły dotychczas: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Tygodnik Powszechny, VITA, Przyjaciółka, Przegląd, Oliwia, Komputer Świat, Remedium, Charaktery, Gazeta Finansowa, Gazeta Prawna, Poradnik Domowy. Wszystkie media, które prezentują reklamy włączane są w poczet partnerów kampanii „Dziecko w Sieci”.