aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
Znajdź nas na    
Terminy ferii:  ferie 2025, ferie 2026

Gimnazjum nr 141 z Warszawy najlepszą drużyną

Dział: edukacja

Gimnazjum nr 141 z Warszawy okazało się najlepszą drużyną w Finale Wojewódzkim Coca-Cola Cup 2007 w kategorii szkół gimnazjalnych. Wspólnie z drużyną Gimnazjum nr 4 z Pruszkowa, będzie reprezentować Województwo Mazowieckie na Półfinałach Krajowych.

W finałach wojewódzkich wystartowało 18 zespołów podzielonych na grupy. Rozgrywki odbywały się w systemie „każdy z każdym”. Już w fazie grupowej najlepiej zaprezentowało się Gimnazjum nr 22 z Radomia, którego piłkarze wykazali się bardzo dobrym przygotowaniem fizycznym, czym wyróżniali się na tle innych drużyn. W tej fazie rozgrywek dobrze wypadły również Gimnazjum Łyse oraz Gimnazjum nr 141 z Warszawy.

Do kolejnego etapu, ćwierćfinału przeszło 8 zespołów.

W półfinałach doszło do nie lada niespodzianki. Wyśmienicie spisujący się piłkarze z Radomia przegrali z Gimnazjum nr 22 z Pruszkowa aż... 6:1. Kibicie nie mogli uwierzyć własnym oczom. Pruszkowianie grali jak z nut, pełni pasji i zaangażowania oraz woli walki. W drugim półfinale Gimnazjum nr 141 z Warszawy zmierzyło się z Gimnazjum Głowaczów. Mecz był bardzo zacięty, szybki i ciekawy. Pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 2:2. W drugiej połowie na 1 karną minutę został wykluczony piłkarz z Głowaczowa. Tymczasem jego koledzy zaatakowali i ku zdziwieniu kibiców strzelili bramkę dającą im prowadzenie 3:2. Jeszcze przed zakończeniem regulaminowego czasu gry Warszawiacy wyrównali. Ostatecznie doszło do dogrywki, w której „złotą bramkę” na wagę zwycięstwa strzelili piłkarze z Warszawy.

W meczu o III miejsce Gimnazjum nr 22 z Radomia pokonało Gimnazjum Głowaczów 4:2.

W finale stanęli na przeciwko siebie piłkarze Gimnazjum nr 141 z Warszawy oraz Gimnazjum nr 22 z Pruszkowa. W pierwszej połowie walka była wyrównana i zakończyła się wynikiem 2:2. W drugiej połowie do ataku ruszyli piłkarze z Warszawy. Szybko strzelili dwie bramki i od tego czasu zaczęli się bronić. Piłkarze z Pruszkowa postanowili odrobić straty. Mięli sporo sytuacji do strzelenie choćby kontaktowego gola, ale niestety zabrakło im szczęścia. Finał zakończył się zwycięstwem Gimnazjum nr 141 z Warszawy 4:2.

 „W drugim dniu rywalizacji w ramach Finałów Wojewódzkich w Warszawie gimnazjaliści zaprezentowali jak zwykle wysoki poziom gry. W tym roku byliśmy świadkami zaciętych meczy, pięknych bramek i wspaniałej rywalizacji w duchu zasad fair play. Zwycięzcom życzymy powodzenia na Półfinałach Krajowych” – powiedziała Iwona Sarachman, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów Zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services.

Królem strzelców został Norbert Bolek z SP Głowaczów (14 bramek). Najlepszym bramkarzem finału wybrano Mariusza Kawczyńskiego z SP 141 Warszawa.

Organizatorem i pomysłodawcą Turnieju jest Coca-Cola Poland Services. Patronat nad Turniejem objęły Ministerstwo Sportu, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Szkolny Związek Sportowy. Ogólnopolskimi patronami prasowymi są: Bravo Sport oraz Przegląd Sportowy, internetowymi – Sportbiznes.pl, sports.pl oraz naszemiasto.pl. Patronat radiowy sprawuje Program III Polskiego Radia. Prasowymi patronami w poszczególnych województwach zostali: Gazeta Krakowska, Echo Dnia, Super Nowości, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Słowo Polskie/ Gazeta Wrocławska, Gazeta Współczesna, Nowa Trybuna Opolska, Głos Szczeciński, Dziennik Wschodni, Gazeta Pomorska, Gazeta Poznańska/ Głos Wielkopolski, Dziennik Bałtycki, Dziennik Elbląski, Życie Warszawy. Regionalny patronat telewizyjny objęły: TVP3 Kraków, TVP3 Białystok oraz TVP3 Szczecin. Oficjalny serwis internetowy Turnieju Coca-Cola Cup 2007 znajduje się pod adresem: www.cocacolacup.pl. Partnerami Turnieju zostali: JVC oraz Uhlsport.

Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company – właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, który obecny jest w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy obecnych w Polsce znajdują się: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea, napoje kawowe Nescafé Xpress oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska – oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do 500 milionów konsumentów.

Więcej informacji o Turnieju znajduje się również na stronie www.cocacolacup.pl.


Komentarze
Polityka Prywatności