Chciałbyś poznać zasady prowadzenia biznesu w kulturze, sztuce, turystyce kulturowej? A może zarządzać nowoczesną agencją artystyczną promującą młodych twórców? Jeżeli tak, to wybierz studia na specjalności Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej.
Program studiów został przygotowany specjalnie z myślą o absolwentach co najmniej pierwszego stopnia studiów na kierunkach z zakresu sztuki (np. grafiki, malarstwa, wzornictwa), kulturoznawstwa, edukacji artystycznej, ochrony dóbr kultury oraz kierunków humanistycznych i społecznych (np. psychologii, socjologii, historii, filologii polskiej), którzy w przyszłości chcieliby znaleźć zatrudnienie jako menedżerowie i animatorzy w instytucjach kultury takich jak fundacje kultury i sztuki, muzea, agencje artystyczne, teatry, oficyny wydawnicze, firmy fonograficzne, impresaria artystyczne, wydziały kultury i promocji administracji samorządowej i państwowej. I nie tylko. Na specjalność mogą również aplikować absolwenci studiów na kierunkach ekonomicznych.
Po ukończeniu tej specjalności jesteś przygotowany
do prowadzenia własnej działalności biznesowej na rynku dóbr i usług
kultury, a także turystyki krajoznawczej eksponującej dziedzictwo
kulturowe.