Znajdź nas na
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku zaprasza na kolejne zajęcia z cyklu "Biologia i Chemia po Akademicku 3", które odbędą się 19 i 20 września.
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku organizuje zajęcia dla uczniów w ramach projektu biologia i chemia po akademicku.
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku kontynuuje projekt „Biologia i Chemia po akademicku”, w ramach którego zapraszamy uczniów szkół średnich, w szczególności klas biologiczno-chemicznych, medycznych i pokrewnych, na zajęcia praktyczne oraz konsultacje w zakresie biologii i chemii. Na każde zajęcia uczniowie rejestrują się indywidualnie. Projekt ten otrzymał dofinansowanie ze środków budżetu państwa w ramach programu Społeczna Odpowiedzialność Nauki- Popularyzacja Nauki i Promocja Sportu Ministra Edukacji i Nauki.
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku zaprasza licealistów na zajęcia "ćwiczenia prawidłowej emisji głosu i badanie narządu słuchu". Odbędą się one 7 oraz 22 listopada w ramach cyklu biologia i chemia po akademicku.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 3-6 marca.
W lipcu i sierpniu Muzeum Historii Medycyny i Farmacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku zaprasza na zajęcia edukacyjne dla grup zorganizowanych.
Wydarzenie adresowane jest do dzieci i odbędzie się w dniach 12-17 lutego w Muzeum Historii Medycy i Farmacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Zajęcia odbędą się w dniach 1-5 marca 2017 roku w Muzeum Historii Medycyny i Farmacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 1.
Muzeum Historii Medycyny i Farmacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku zaprasza w okresie ferii dzieci i młodzież do poznania medycznych i farmaceutycznych tajników. W województwie podlaskim ferie rozpoczną się 24 stycznia i będą trwać do 3 lutego.
Muzeum Historii Medycyny i Farmacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z okazji Dnia Dentysty (5.03.2016r.) przygotowało specjalną ofertę zajęć edukacyjnych „Z WIZYTĄ U STOMATOLOGA”. Uczestnicy zajęć odwiedzą gabinet stomatologiczny, w którym zapoznają się z dziejami stomatologii, zobaczą narzędzia z XIX i XX wieku, porównają fotele i wiertarki stomatologiczne z różnych epok. Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnej i kończą się wykonaniem odlewu szczęki.